*Puh!*

Skräckonsdagen är förbi och så även snart torsdagen.. Gårdagen var en tuff dag! Har aldrig varit med om att något varit så otroligt roligt, sjukt läskigt, grymt svårt och nervöst - samtidigt!

Dagen i Uppsala började vid nio. Jag kom snabbt in för uppspelning, intervju, prima vista och sång. Nervositeten sjönk en grad när jag reste mig från min pinnstol och knallade iväg till uppspelningssalen. Där inne satt ca 12 pers på rad. Likgiltiga och känslokalla. Oläsbara. Jättemusikaliska och bildade. Läskiga. Riktigt så hemskt var det kanske inte, men nästan.. ;) De lättade upp stämningen lite i alla fall genom att inte vara så strikta! Skönt! Med spretande fingrar och en darrande fot genomförde jag det hela.

Klev ut efter en kvart med ett leende på läpparna till mammas lättnad :) ..och kan faktiskt sträcka mig så långt till att säga att jag är nöjd - OCH det var till och med roligt! :D

Efter första provet blev det ett väl behövligt break på stan, och därefter in igen för de tre kvarvarande proven - Teori, Gehör och Ensemble. Omöjligt på dessa tre att säga om det gick bra, men känslan var bra.

Nu har jag gjort mitt och visat upp mig, så nu blir det en lååång väntan på resultat...!

Eftermiddagen spenderades i Gränby där det inhandlades vårjacka bland annat :)




Denna dag har bjudit på den vanliga skol-lunken, ett SO-provresultat och massa träning! Box och 3 timmar spinning. Härligt! Nu är det god natt :)

Natti natti :*


Kommentarer
Postat av: Pappa

Det kommer gå bra Matilda!!! :-)



Men Valbo? Är du säker på det?... ;-)



Kram Pappa

2009-03-06 @ 08:25:46
Postat av: Åsa

..är så stot över dig...men jag träffade díg i på Gränby!! Mössan du fick av mig då? Bild på den med!!Älskar dig! Kramizz

2009-03-06 @ 14:01:42
Postat av: Matilda

HAHA!! Lite trött igår kanske.. ;-) Gränby.. Hm.. ^^,



Kram på er!

2009-03-06 @ 15:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0