Svenskt sommarlov

Sommarlovet har börjat men man kan snarare tro att det är höstlov.. Värdelöst är ordet, och jag har inte ens kunnat ta ut cykeln en enda liten runda på hela helgen. Efter sommarlovsfiranden med fika och mat om vartannat i flera dagar satt ett spinningpass fint nu på kvällen :)

Gårdagskvällen och natten tillbringade jag i Skärpan, med sång och grekisk mat hos Ebba. Idag är jag trött efter några för få timmar nattsömn, men trevligt hade vi! :) <3

Skolan är slut men vad ska Karlsson göra om inte sätta sig i skolbänken ett par veckor till.. Dock inte i de vanliga avdankade skolämnena, och inte här i krokarna, utan i morrn bitti sätter jag mig på tåget för att gå en kurs i Uppsala domkyrka som bl a omfattar kördirigering, orgel och annat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0