På plats!

Nu är jag här! In Robertsfors!

Ankom hit någon gång på eftermiddagen och har under dagen installerat mig, hittat kattungar och kollat in nybyggena här!

Jag har fått rumskompisar ute i min lilla stuga där jag bor:



Gudomligt söta! Två syskon har de oxå och de delar rum med mig allihopa ;) I skrivande stund ligger en av dem på mitt bröst då den inte vill sova som sina syskon.. Dessa fyra hittade vi långt ner i en rishög i dag där deras moder gömt dem. Jag kan tycka att de borde ha det lite mysigare nu då :)

1059 Matilda mår bra kan jag meddela och hon är dräktig, mycket roligt! Ska kolla upp när beräknat kalvnings-datum är, men gissar att det inte är allt för många veckor (dagar?) kvar.



Min fantastiska lilla fyrmänning har även sprungit runt benen på mig idag. Vi har som mest suttit i sandlådan och sånt ;)

En av bondetröjorna är invigd för sommaren och den ser redan ut som den bör: fläckig av skit, kalvsaliv och mjölk!



Jag kan även meddela att jag har det väldigt bra här uppe om ni nu inte redan skulle ha förstått det.

Eftersom jag sedan igår bara sovit 5 timmar och varit uppe mååånga timmar i sträck nu (med undantag för timmen på flyget. Jag sov konstant. Somnade innan start..), så börjar det bli sovdags.

Vi hörs i morrn - om jag har tid med er vill säga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur det är med Blomman får du kolla upp i morgon! Kram och sov gott!

2009-06-29 @ 23:21:09
Postat av: Mamma

Du verkar redan vara inne i bondelivet! Vilka små söta stugkompisar du fick! :)

Sov sött! Kram mamma

2009-06-29 @ 23:47:46
Postat av: Pappa

Härligt att du verkar funnit dig till rätta på en gång. Även om vi är många som saknar dig hemma. :-)



Kram Pappa

2009-06-29 @ 23:56:18
URL: http://karlssto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka sötisar. De påminner om Bruno. Kommer du komma slita dig från dem om tre veckor?

Kram faster

2009-06-30 @ 22:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0