Farväl

Farväl "rena släta" tänder. Hej tandställning, läspljud och skavsår.

Det är mina förutfattade meningar och fasor inför min tid med tandställning. Vi får väl se hur det stämmer.

I morrn smäller det. BLÄ säger jag bara. Nästa gång ni ser mig känner ni nog inte igen mig.

Förhoppningsvis blir det väl rakt och lite ordning och reda iaf, till skillnad från hur det för tillfället ser ut (och har sett ut = ännu värre), på röntgenbilden. Som ett gammalt skrangligt staket som håller på att kajka ihop. Typ. Ha!

Jag säger bara det: Taskig stamtavla här va ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till. Det kommer att gå bra. Kram Faster

2009-06-24 @ 19:56:00
Postat av: Åsa

He, he, mitt uttryck men ack så sant! Kram

2009-06-29 @ 23:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0