Avslutningarna är avslutade

Så är det nu sommarlov på riktigt.! Broder & jag har haft våra avslutningar och jag gjorde en rivstart på sommarlovet genom att gå upp i morse och leka kantorska. Måste bara säga oxå att våra gamla lärare från åk F-6 alltid är lika störtsköna att träffa på... :)





Kvällen har varit trevlig, och huset har varit fullt av sommarlovsfirare.. "Roligt har vi på våra möten"... ;)



Första dagen på sommarlovet är avklarad, och inför morgondagen hoppas jag på att väderleksrapporterna har FEL så jag kan ta mig ut på en cykeltur utan att bli som en dränkt katt! 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tack för idag Matilda.



Kantorrollen skötte du utmärkt, förstås.:-)



Kram Pappa

2009-06-13 @ 00:57:11
URL: http://karlssto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0