Sugen

Jag är svårt spinningsugen. Ärligt talat vet jag knappt när jag körde ett pass senast. Jo, förresten så var det bara för några veckor sedan jag körde här hemma men månader sedan jag satt på podiet. Det börjar rycka lite faktiskt och än är det ju flera veckor kvar till terminsstart.

1000 idéer om passupplägg och musik trängs i huvudet redan och självklart kan jag inte hålla mig ifrån att börja pilla lite redan nu.. MixMeister går varmt för tillfället.. Roligt är vad det är! Det som knåpas just nu är en hyllning till The King of Pop. Vi får väl se när han får komma in i cykelsalen.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

kul väntar med spänning på nya svettiga timar i salen

2009-07-19 @ 21:40:13
Postat av: Matilda

Härligt Mathilda! :) Om det blir som tänkt så kommer jag köra på söndag-kvällar. Välkommen!

2009-07-19 @ 21:43:10
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja det börjar allt rycka lite i spinningbenen!

2009-07-20 @ 00:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0