snark

Nu ska Matilda sova.

Hm, klockan står ju faktiskt på 03.15, men å andra sidan har jag ett antal timmar i en buss att slå ihjäl och då kan man ju alltid sova.. Sömn är inget problem i mitt fall, sittandes, ståendes, på tvärsen. Var som helst. Typ.


För att helt gå ifrån ämnet så vill jag bara tala om att jag längtar rejält efter att spinningen ska dra igång, det känns riktigt
skoj och jag är tokladdad för att ge mina deltagare riktigt svettiga söndagkvällar i höst! 




Nu blir det inget bloggande på ett tag misstänker jag, kan hända att munkarna kan bistå med internet nån snabbis så ni kan få en liten uppdatering :)

Vi ses och hörs gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0