PS

Inte Playstation, och inte heller P.S. som i "post scriptum". Photoshop.


Jag har ägnat en stund åt att hjälpa den här go'ingen med en header! Vi får väl se om det blir godkänt... :)

 
För övrigt är ju inte bilden till vår fördel precis, men den är så störtskön och så hade vi ju ganska roligt när den togs oxå :D


I morrn drar modern och jag till storstan! Det blir Hufvudstaden för hela slanten. Hm, tack gode Gud för mobiltelefoner tänker "Hon med guldfiskminnet", ni vet.. Hur ska det gå.

Borde mamma kanske ta en tuschpenna och skriva sitt mobilnummer på mig för säkerhets skull?

Ja vi får väl se om det kommer någon uppdatering i morrn kväll eller om jag kollrat bort mig bland Stockholms gator. Det har varit trevligt att lära känna er vill jag bara tala om för er för säkerhets skull. Men jag ska försöka hålla mig till fasta punkter.. Zara, Marimekko, NK och så Cykloteket såklart!  

Jag ska även bege mig till Myrorna i förhoppningen att hitta tokroliga gamla skor. Don efter person.

Just nu ska jag i alla fall bege mig mot min säng så min kära mor slipper uppleva en övertrött Matilda ikväll också.

Kommentarer
Postat av: Emil Norling

Haha, du är snäll du! :)



Bilden är grym! :)<3

2009-07-20 @ 10:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0