Paus

Har en liten paus innan kvällens uppdrag drar igång så jag passar på att vila en stund. Dagen började i mjölkgropen där det invigdes 4 nya mjölkproducenter som kom bilandes från Uppsala.

Tröttheten har varit ett faktum idag, förmodligen för att jag slappnar av i mitt lilla huvud - eller möjligen för att jag gick upp kvart i sex i morse.. Veden har i alla fall blivit travad, och snart ska jag ut i gropen igen.

Nu blir det inga kattbilder på ett par dagar, jag LOVAR. Men traktorer... Jag vet inte jag.. ;) Farbror Fendt har ju i alla fall blivit fotomodell-snygg idag och fått sina fönster polerade så han ställer kanske upp på ett foto.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Farbror Fendt... Haha, du e go du hjärtat.



Kram Pappa

2009-07-04 @ 20:01:58
URL: http://karlssto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0