Tragglar

Engelskan ska tragglas.. Glosor, prepositioner, verb i infinitiv, genitiv, ing-former.. Mm..

Befinner mig i soffan hos pappa och har precis kikat på Bonde söker fru. Underhållning på hög nivå, haha!

I morgon eftermiddag ska vi kika på dansarnas årliga, stora julshow och det kommer bli grymt. Jag ser verkligen fram emot det!

Morgondagen fortsätter i spinningsalen där det blir Disco och Rock för fulla muggar. En utökad, förlängd version av Rosa Bandet-passet ska få se dagens ljus i Tierp! Skillnaden blir också att jag den här gången kör passet själv tyvärr. Jag har utlovat pris för bästa utstyrsel.. Få se om någon vågar... ;)

I morgon kl. 19.15 kör vi! 60 min. Välkomna!


Kommentarer
Postat av: Faster

Är inte avundsjuk på dig. Usch för att traggla engelska. Ser framemot att umgås lite mer i jul. Kram.

2009-12-09 @ 21:13:10
Postat av: Faster

Är inte avundsjuk på dig. Usch för att traggla engelska. Ser framemot att umgås lite mer i jul. Kram.

2009-12-09 @ 21:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0