Sockerkick

Försöker för tillfället få igång mig med en sockerkick a'la varm choklad, vilket jag vanligtvis inte förtär särskilt ofta. Sött och sliskigt. Men den här gången var det gott. Riktigt gjord med farinsocker och kakao med en gnutta kanel och ingefära på toppen. Blä så onyttigt.

Kom hem lite tidigare idag än på vanliga onsdagar. Var till tandläkaren och sedan var det ingen idé att bege sig tillbaka till skolan. Ikväll ska vi öva i Karlholm inför julaftonen, det ska bli skoooj!

Känns skönt att få saker gjorda hela tiden. Terminsprov, check! Hm, såhär i efterhand är jag väl inte hundra nöjd men det som känns bra är att jag kan släppa det bakom mig nu.

Nu är det bara en inlämningsuppgift, en teater och ett orgelframförande kvar. SEN kan jag gå på jullov!

Btw, i morrn kväll är det spinning, 19.15.


Tjing tjong!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Söt som vanligt! Puss

2009-12-16 @ 20:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0