*Saanktaa Luuciiiaaaa*

Gjorde nyss en reflektion som nästan höll på att dra mig baklänges. Inte ett enda luciatåg är jag med i i år. Det har nog inte hänt på 12-13 år. Lite skumt när man tänker på det men å andra sidan sitter jag ju inte sysslolös precis. Det ska bli otroligt mysigt att åka till kyrkan på eftermiddagen och avnjuta luciatåget som åhörare! (Jag var inte riktigt så hurtig som vissa andra som gick upp klockan sju i morse och tittade på lucia på TV..) ;)

Nu behöver jag förbereda mig för den kommande - sista - veckan innan jul som är mer händelserik än den som precis gick om det nu är möjligt.

Må: Historiaredovisning, matteprov, övning i Missionskyrkan, julkonsert i Alfvénssalen
Ti: Teaterrep, hårklippning, vara klar med övning inför pianotentan
On: Rep inför julafton
Fr: Julavslutning vilket innebär teater och orgelspel.

Deprimerande eller uppfriskande. Jag vet inte riktigt.

Kommentarer
Postat av: Freddie

Haha konstig känsla ? :p Själv har jag inte sett ett enda luciatåg i år eftersom det inte har varit obligatoriskt. Så jag förstår ungefär hur du känner ^^

2009-12-15 @ 21:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0