Ruttet

Jag har pianotenta i morrn. Gillas inte. BLÄÄ.

Just nu vill jag bara ha en kram och trolla bort onsdag och torsdag. Nu! På en gång!

När jag ändå håller på och är negativ så var det en helt ovärd skoldag idag. Ibland undrar man ju vad man gör där. 3,5 lektioner. Två som endast bestod av film, sedan en halv körlektion, därefter en svensklektion som jag hade gjort lika bra hemma vid datorn i lugn och ro. Tisdagars enda höjdpunkt, sånglektionen, blev inställd. :(


Positivt idag är:
- SNÖ! :D I LOVE! *Tretti grader kallt, tomtar överallt och en skog av gröna granar. Snötyngda hus, tusentals ljus...*
- Jag har letat upp utstyrsel till fredagens teater. Supersnygga mormor vetni! Grymt med blommig klänning och axelvaddar.
- Nyfriserad till jul är mycket trevligt! Nyklippt och nyfärgad.
- SOTAREN har varit här! Woho! Vedspisen is back in business.


Just idag är mitt piano INTE min bästa kompis.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

lyck till med att få pianot att göra som du vill. stor kram

2009-12-15 @ 22:30:20
Postat av: Åsa

Kraaaam hjärtat! Gör ditt bästa! ;) jag ska vara tonårspojken på vår julfest, "granen är sne" vem ska tugga åt mormor" kram igen!

2009-12-15 @ 23:16:07
Postat av: Pappa

Kör hårt imorgon hjärtat! Håller alla tummarna för att det går bra.



Kram



/Pappa

2009-12-16 @ 00:02:30
URL: http://karlssto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0