Inte bra

För tillfället är det inte nånting som är bra. Att det är jullov i morrn den här tiden är ljusår bort, mycket ska hända innan dess.

MatildaKarlssonHatarRufusSakenSomInteVillGåNåBraAllsOchSkaInIMorrn.


Teaterdebuten i morgon blir minst sagt spännande. Och orgelspelandet inför fullsatt missionskyrka. Fullsatt främst av esteter. Vad har jag gett mig in på egentligen. Typiskt mig. Dessutom har det varit lärarnas stora samtalsämne den här veckan - att jag ska spela orgel på avslutningen. Jag vet inte riktigt om det är bra eller dåligt..

Sova kanske? Nej, jag har ju en uppsats att göra klar jag. Klockan står på 05.45 men ja ä int bitter ja int! Jag får ju jullov imorrn. SOVA  och göra snöänglar står högst på min prioriteringslista då.


Kommentarer
Postat av: Anonym

go girle

2009-12-17 @ 23:23:48
Postat av: Faster

Snälla du försök att ta det lugnt på lovet. Jag tror du behöver det. Kram

2009-12-18 @ 14:59:48
Postat av: Victoria

2009-12-18 @ 15:33:22
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Matilda

Svar till faster: Jag ska ta det überlugnt på jullovet! De "måsten" jag har är bara att se fram emot :) Ett par sjungningar här och var. Ses i morrn! Kram

2009-12-18 @ 20:14:24
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0