Hysteriskt

Gårdagen blev ganska lång, det var också planen. Men den blev ÄNNU längre.

Som sagt for jag iväg till Uppsala, stannade där ett par timmar och fixade sista julklappen och åt med Åsa. Därefter iväg med 17-tåget till Sthlm och Carmenövning. Allt frid och fröjd. Övade 18-21, skulle ta 22-tåget hem. För en gångs skull var vi i god tid på perrongen där vi fick stå nästan en timme. Trassel med tågbyten etc. Så, fem i elva gick tåget äntligen från Sthlm. Jag sänder en extra lycklig tanke till Upptåget som faktiskt också var försenat så jag slapp vänta på nattåget till Tierp i 45 mil. Strax efter halv ett landade jag hemma. Puh!


Nu ska jag bege mig till "den andra" staden. Mot Gävle! Handla lite och fira Jakob som fyller 10 idag! Grattis! :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0