Helgen slut..

Söndag kväll. Ingen spinning.. Jag är slut.

Men vilken helg då! Gårdagen var en gnutta intensiv. Hit och dit, dop och konsert, osså lite trassel där på vägen. 2 punkter avklarade på "Spelningslistan". Gårdagen avslutades i Östra Vad. Mys! :)

Haha, jag hann med mycket igår men idag har vi nog hunnit med lika mycket! Jag börjar bli en aning mosig nu faktiskt. Klockan ringde 08.00 och vid lunch åkte jag och mötte tjejerna. Galen dag, helt underbart! Mycket skratt, mat, lussebullar, knäck och tokerier. Ebbis kikade förbi oxå :) Min stora fundering är fortfarande hur vi glömde ha i saffran i saffransbullarna. Hm. Det löste sig iaf och bullarna blev kanonfina. Herregud.







URK! HurSugenÄrMatildaPåAttSättaSigOchPluggaEngelskaOchSvenskaNU? Inget pepp och tagg på det inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0