Overkligt

Sitter i hotellobbyn och har hittat en dator, fantastiskt.

Har precis kommit in efter att ha varit över till Ullevi en sväng och rekat, och inhandlat en viktig detalj till kvällens klädsel. En rent ut sagt skitsnygg topp. Vem tror ni befinner sig på den? Om 2 timmar öppnas portarna för publiken så då ska vi vara på G. Är man lite kort i rocken är det inte direkt fördelaktigt att vänta in i det sista när man har ståplats. Dock är det i Golden Circle framme vid scenen så förhoppningsvis ska även jag ha en chans att se något. AH!

En overklighetskänsla uppfyller hela mig. Jag tror inte ni någonsin kan förstå vilken grej just Madonna är för mig, hade för länge sen gett upp tanken om att få se henne live. Känner mig som ett barn på julafton. Nej förresten, julafton och jultomten kan ta och slänga sig i väggen.

Gårdagen var också härlig! Käkade på en pub uppe på stan, med Madonnatema helgen till ära. Göteborg kokade. Rena rama konsertfebern rådde över stan efter hennes första konsert.

Nu kan jag behöva en uppfräschning och påfyllning i magen. Därefter ska väskan packas med nödvändiga prylar som regnponcho, tidsfördriv för 4 timmar, och musikproppar.

Vi kanske hörs i natt ;)

(måste slita mig nu innan jag får onda ögon på mig som säger att jag suttit för länge, haha)

/Matilda med Madonnafeber

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0