Lycka

Jag är lycklig! Mina söndagspass har dragit igång och jag hade en härlig timme i salen ikväll :) Det hade gärna kunnat vara några fler deltagare men det var ju trots allt det första passet och jag lever med förhoppningen att det fylls på allt eftersom. I regel brukar inte folk dra sig in förrän det börjar bli riktigt mörkt och kallt på kvällarna..



Annars är nervositet en känsla som lite för ofta infinner sig i min kropp. Vansinnigt, för det tar lite för mycket energi. Den här gången är anledningen att jag i morgon kväll ska in till Stockholm och prova att sjunga med en sångensemble.. Spännande! Shit pomfritt! :)

Måste bli tidig sänggång ikväll, morgondagen blir alldeles för lång. Btw, kul med 3 timmar hål. De kommer iaf uttnyttjas i gymmet tror jag.

Puss och hej och god natt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj sång ensambel i stockholm. Är du på elit nivå inom musik



kram

2009-08-30 @ 22:46:11
Postat av: Mamma

Lycka till imorgon gumman! Vi hörs efteråt - vill höra hur det gick o hur gruppen verkade!

Kram mamsen!

2009-08-30 @ 23:49:08
Postat av: Anonym

oj sångensambel i stockholm det låter avanserat. man måst va duktig för att kvalificera ditt va kram

2009-08-31 @ 07:44:36
Postat av: Emil..

(Y) ;) <3<3<3



Puss

2009-09-01 @ 13:10:55
URL: http://emilnorling.blogg.se/
Postat av: Pappa

Du är bäst gumman! :-)



Kramar Pappa

2009-09-01 @ 22:13:18
URL: http://karlssto.blogg.se/
Postat av: Matilda

Sv. till Anonym person: Jag läser musik som spetskompetens på gymnasiet och på den vägen är det.. :)

2009-09-03 @ 22:07:11
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0