Knas och slit

Kul att min dag började bra idag.. Not.. Det kom ingen buss! Som tur var så löste det sig eftersom mamma jobbade hemifrån dagen till ära. Inte heller hade cykeltjuven klantat sig och ställt cykeln varken vid stationen eller skolan.

Det var lite halvnervöst i morse. Första gehör/teori-, sång-, piano-, och idrottslektionerna skulle avklaras på en och samma dag. Men nu är det gjort!

Dagen började med gehör och musiklära, det blev inte direkt någon "riktig" lektion utan mest prat. Sedan vidare till sång, det var verkligen skoj! Läraren var kanon och jag blev testad på omfånget och glatt överraskad faktiskt. :) Därefter blev det piano, och jag har mycket att jobba. Petigt är det och varenda millimeter måste vara rätt överallt. Han (som var från Tjeckien..), verkade i alla fall himla snäll och trevlig även om han visste vad han ville.. ;)

Osså idrotten. Vi gjorde inte någonting aktivt där heller, utan blev fullproppade med information och intryck. Vi blev guidade i skolans grymt stora idrottshall, de två gymmen och SPINNINGSALEN!  Lycka!!

Blä, jag måste skaffa en ny cykel, det blir liiite stressigt att knalla. Eller knalla.. - springa ! Har ni nån gammal skrutt till övers kan ni ju få höra av er.

Emil var över en sväng på kvällningen, trävlans :) <3


Kommentarer
Postat av: Pappa

Spännande dag hjärtat.



Känner jag dig rätt kommer du säkert ha lett några gympalektioner i spinningsalen ganska snart... :-)



Kram Pappa

2009-08-26 @ 21:52:51
URL: http://karlssto.blogg.se/
Postat av: Matilda

Garanterat! :) Hoppas det! :)



Kram!

2009-08-26 @ 21:53:35
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0