Inte min turdag..

Egentligen borde jag inte skriva för jag är på urbota dåligt humör.

Min kära stadscykel är borta. Men jag får väl skylla mig själv.. Jag kan ÄNDÅ inte låta bli att förbanna klåfingriga människor!!

Jag funderar på att gå i protest för övrigt. På tisdagar går jag i skolan 8.30-16.25 och har lektioner sammanlagt, hm, inte ens fyra timmar. 3 timmar och 45 min för att vara exakt. Lite segt, men det blir väl skillnad när man har arbeten att göra på "ledig" tid. Sen kan jag lova att skolans gym kommer utnyttjas dessa timmar också!

Idag fördrevs 3,5 timmes håltimme med att bland annat, tillsammans med "trummisen", promenera bort till Nylund & Son som inte ligger allt för långt ifrån skolan. Därefter knalla vidare till deras notbutik nere på stan. Det skulle jag inte ha gjort för självklart blev jag en liten smula fattigare..

Så helt värdelös blev inte dagen. Jag har ju dessutom gjort premiär på det kära podiet i cykelsalen ikväll! Tjoho! Det var riiiktigt kul och efterlängtat. I'm back in business.

För att avsuta detta känslosamt konstiga inlägg med något positivt så kan jag berätta att min spansklärare är en underbar människa! Vi kommer nog få trivsamma stunder i språksalen tror jag.

Ikväll blir det tidig sänggång kan jag säga, och jag får en halvtimmes sovmorgon i morgon. Fantastiskt. 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Plus och minus idag hjärtat. Lite samma för mig.



Det löser sig med en cykel ska du se. :-)



Kramar Pappa

2009-08-25 @ 22:11:02
URL: http://karlssto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0