Inte ett rätt

I går morse fick jag in min tandställning i nederkäken så därmed började den tredje ofrivilliga bantningskuren i raden kan man väl säga. Kul att det enda jag har ätit idag är yoghurt. Övriga personer i familjen kan normalt avnjuta en lördagsmiddag medan jag ska peta i lite fisk utan att tugga.


Låter som att det blir en fartfylld och trevlig lördagskväll, eller inte. Jag kommer hamna i sängen med Madonnakonserten. Garanterat.

I övrigt har dagen varit bra måste jag säga. Cyklade nog 4-4,5 mil på förmiddagen i blåsten, och bröllopet i Hållnäs blev kanoners. Därefter var yoghurt-energin slut och katten och jag somnade..

Jag ser mycket fram emot morgondagen då det inte är något inbokat förrän på kvällen. Det är ett tag sedan jag kunde kosta på mig sovmorgon faktiskt, så i morgon kan jag tänka mig att det är dags. Skönt! 

SPINNING är ett hett ämne just nu. Mina pass drar igång om ynka ett dygn, och inte ens det! Fantastiskt! Hoppas det dyker upp folk. Jag håller alla tummar för att det blir riktigt skitväder i morrn så folk inte kan skylla på att "det var så fint väder" så de påtade i trädgården istället för att gå på spinning. Hallå, dålig ursäkt. Så nu vet ni vad jag förväntar mig av er, haha! :)


SÖNDAG KL. 18.30 på Aktivéra, Tierp. Be there.


Nu ska jag äta svälja lite fisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0