Ibland vet man inte riktigt

På förmiddagen hann jag fundera ett par gånger över vad jag egentligen gjorde i Uppsala idag. Det enda vettiga som gjordes var att lämna in den där hemuppgiften. Annars var det invignings-grejer på skolan hela dagen då det firades att skolan blivit kommunal självstyrande eller hur det var. Öppet för allmänheten egentligen, och det hela kändes ganska meningslöst för att vara lite neg..

Det lustiga var att vi egentligen inte ens behövde närvara vid detta galej, så efter några timmar gav jag och fyra nyblivna klasskamrater upp och fick i stället trevliga timmar med lunch och en massa prat på annat håll.

Kvällen har spenderats hos grannas med mat och prat. Sommarens happening i Västland - fisketävlingen - gick också av stapeln så självklart var jag tvungen att bege mig dit vid invägningen och kika om mina storfiskare fått något. Nej minsann inte. Ingen middag i morrn heller.

I morgon går ni inte säkra om ni ska till Stockholm i alla fall, det ska gudarna veta. Hm.

Coldplay spelar på Stadion. Det lär inte bli en konsert a´la Madonna-style men säkerligen mycket bra! Biljetterna har legat och väntat sen den 13 december och jag tror inte vi väntat förgäves precis. Musiken är riiiiktigt bra så gissa vem som kommer sjunga högst i vår sektion iaf..


Min kära far gjorde sig rolig på min bekostnad igår och jag bjuder helt och fullt på det. Saken är den att det faktiskt var grymt roligt... ;) HÄR hittar ni det. Det är värt en titt, jag tänkte bara så ni känner igen mig när ni ser mig om sisådär ett par år... Jag kan bara hoppas att ni (tydligen till skillnad från vissa andra) förstår att bilden är ett fotomontage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0