*Hrm*

Fiskelyckan var ju inte total i år.. Men vi ger inte upp hoppet här inte! Burarna ligger i och vi hoppas att några till av de där små svarta sakerna med vassa klor tar och beger sig in i fängelset. Med våra 18 burar kan man ju tycka att vi borde få nååågra fler än typ 7...

Å andra sidan skulle väl inte jag heller vara så pigg på att krypa in där om jag inom några timmar skulle kokas levande.
 
Vi har i alla fall haft himla roligt under kvällen, och jag fick visa mig från min bonniga sida som jag saknat sen Robertsfors. Mindre kul var att jag lyckades bränna mig på en brännässla på baksidan av låret. Ni vill inte veta hur det gick till.




Kommentarer
Postat av: Anton

Jag tror att jag redan vet hur det gick till ;)

2009-08-17 @ 14:50:30
Postat av: Matilda

Haha, ja du vet väl det ;)

2009-08-17 @ 19:56:34
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0