Darr, darr

Jag kan bara inte låta bli att vara nervös inför morgondagen.. Inte så att jag liksom har jätteont i magen och känner nervositet som inför en spelning till exempel. Det är snarare så att jag hela tiden går med skolan i tankarna och är helt upptagen av det. Kan inte sluta fundera.

Skönt att få svar på många frågor, även om många säkert förblir obesvarade några dagar till... Bara en sån sak som att göra allt för första gången.

Det var lite skumt att cykla förbi OlAnders och inte längre höra dit. Nya mål ska nås och tre nya år börjar. Ett nytt liv börjar får jag väl lov att säga.



Men jag måste ju säga att mitt största problem lär vara mitt lokalsinne. HERREGUD. Jag borde nog önska mig en GPS i födelsedagspresent. Ett plus är ju att jag i alla fall tror att jag hittar till skolan från stationen. *Stolt över mig själv*


Kommentarer
Postat av: Pappa

Det kommer bli jättebra i Uppsala Matilda. :-) Du kommer glänsa.



Lycka till imorgon.



Kramar



Pappa

2009-08-17 @ 22:53:07
URL: http://karlssto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0