Biggaråger

Var på lunch-visit hos farmor idag och träffade de tre strömsbergskusinerna! Det var ett bra tag sen så det var mysigt, och jag fick dagens skratt när K kläckte ur sig det nya ordet "bigga-råger". Naturligtvis skulle det egentligen vara biggaråer (stavning?), men felsägningen medförde en väldigt lustig bild som formades i mitt huvud. En jätte-Roger liksom.

Min fader skriver i det här inlägget ungefär precis det jag skulle vilja säga. Oakenfold gav mycket inspiration och han kommer garanterat smyga sig in i de spinningpass jag för tillfället sitter och filar på. Om 2 ½ vecka sitter jag i cykelsalen igen: Grymt motiverad, med ny, fräsch musik (självklart blandad med gamla godingar), och ett schysst program för terminen.

För att redan nu viska om vad som väntar i höst kan jag säga att självupplevda händelser från 2009 kommer att speglas i några av passen. Jag säger bara Giro d'Italia och Madonna. Kungen av Pop ska vi hylla ordentligt också! Hoppas ni är några som kommer och svettas med mig! :)

Nu när vi redan är inne på cykling så kan ni ta och kika in i ACTs fotoalbum, vilket är under uppbyggnad, men som jag håller på och fyller med bilder från sommaren. Ni hittar det här om ni vill.

Till kvällen har jag blivit lämnad åt mitt eget öde, ensam med min bror. Kvällens aktiviteter alltså uppstyrda redan:
Alternativ 1 - Klå upp honom och få huset för sig själv,
Alternativ 2 - Bilda allians och tillsammans riva huset

Det är ju tur att ni mina kära läsare har en gnutta humor i alla fall så ni förstår att det där aldrig skulle vara sant.


Kommentarer
Postat av: Emil

Alternativ 1 - Klå upp honom och få huset för sig själv! Klart bäst! Då kan jag komma och bjuda på lite Faitas oxå! ;)<3

2009-08-13 @ 19:03:53
URL: http://emilnorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0