Tvättmaskinen-väskan-dammsugaren-packlistan....

....Ungefär så ser dagens runda ut... Fullt röj idag! 4:e tvättmaskinen går och iiirritation väcks över att tvätt torkar SÅ IN I BÄNGEN långsamt! ;)

Hur som helst håller jag på att packa inför några dagar i Sälen. Pappa, brorsan och jag åker upp i morrn till stugan där lite släktingar redan håller hus. Vi ska åka skidor och fira faderns 40 år! Det blir kul att komma dit, till det det som är som mitt andra hem.. :) Tillsammans med skidorna kommer även cykeln få trängas på bilen. Jag tänkte försöka ta mig an den fruktade backen återigen och se vad låren egentligen går för.. ;)

Ikväll får jag en liten paus i packandet med spinningen som står på schemat. Jag kör det sista familjepasset, sen lägger vi ner det för våren. Antalet deltagare minskar i takt med att våren knackar på mer och mer, vilket jag har full förståelse för i och för sig! Det blir ett skönt pass upplagt med 3 block, vilka alla har varsin stil, karaktär och pulszon :) Vårens favoritmusik är med och mina dancefloor-plågor kommer att få fönstren att skallra i kväll vill jag lova ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0