Muffinsbak och plåtning!

Fick bli en skapligt tidig morgon i morse, hade tid på husläkarmottagningen kl 10 för att vaccinera mig. När sticket var klart begav jag mig hem och garnerade muffins som jag bakade igår kväll. Riktiga prinsessmuffins! Fluffiga, rosa och alldeles sjukt söta! :)



Eftermiddagen tillbringade jag i Vad. Drog iväg till VSH:s "arena"... ;) Västlands StreetHockey! :D Bror och hans kompisar har sitt egna lilla lag och håller till vid en i ordninggjord ladugård där de spelar på den gamla dyngplattan. Funkar skitbra och dom har sjukt roligt! :) Min uppgift var i alla fall att bjuda 4 fika-monster på muffins och plåta ny lagbild mm.
Många bilder blev det, och snart är de ute på hemsidan: http://www.svenskalag.se/vsh Kul!




Ikväll har jag provat något nytt. Jag har vikarierat för kantorn i kören där jag sjunger, så jag har varit körledare ikväll. :) Mycket roligt, men annorlunda! Tänk att det gör sån skillnad vilken sida av pianot man är på.. ;) Hur som helst, det kan jag absolut göra om. Vi har nött Gabriellas sång och ett par andra fina låtar som kommer på framträdanden i vår. Jag lekte även lite med kanonövningar och dyl. Alltid kul :)

I morrn blir det övning inför 4 maj!

Natti natti.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0