Matilda goes energy! :)

Vilken härlig dag! Alla (nästan) mina favoritaktiviteter har hunnits med.. =) Mitt på dagen tillbringade jag 3 timmar i kyrkan. Frysandes i den kalla kyrkan - 13 grader! - spelade och sjöng vi. Ebba, Jonas & jag.! Vi hade roligt och planerade inför den kommande konserten, den kommer bli något att minnas vad det verkar.. ;)

Ikväll har jag haft en grym timme på cykeln. Vickade för en av mina andra spinningkollegor i en klass som jag aldrig haft förr. Det var enormt härlig energi i salen och vi hade otroligt roligt och jobbigt! Varvtävling så även idag. Det nytillverkade passet blev en hit med mina absoluta favoritlåtar för tillfället. :) Extra roligt var det ju också att jag hade finbesök i salen! Lurade med mig Åsa på passet, andra gången för henne nu och det var kul att se skillnaden från förra gången. Idag var det en stark och motiverad tjej som rycktes med av musiken och såg ut att ha väldigt roligt på cykeln! Tack för att du följde med! :)

Nu sitter jag i stugan med Åsa och lillebror. Filmmys väntar! SkyKids står det visst på agendan :)

Kram! :*

Kommentarer
Postat av: Åsa

...he, he... grymt stark...hade kunnat snurra på ett tag till! Följer kanske med någon gång till... Kram!!

2009-04-08 @ 14:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0