Helgen snart slut..

Så har helgen gått förbi lika fort som den kom... Hela helgen har ägnats åt sådant som inte hinns med i veckorna, som att fixa med bildarbetet, baka bullar, plugga inför H*vetes-veckan som kommer... Alltså  varit lite allmänt pysslig!

Veckan som kommer blir inte särskilt rolig, agendan är näst intill så full som den kan bli och ingenting kan väljas bort. Så det är bara att bita i det sura äpplet och se framåt mot helgen då klubbens egna motionslopp går av stapeln och dessutom har 5-årsjubileum! Jag kommer att sitta i sekretariatet och ha trevligt :)

En riktigt rolig grej har jag att se fram emot i veckan, faktiskt. På onsdag ska jag nämligen ha ett spinningpass med klassen, vilket jag har som ledarskapsuppgift och ingår i skolämnet Idrott och Hälsa. SÅ roligt att förena nytta med nöje på det sättet!

Kvällen bjuder på HK-plugg och film..!

Kram! :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser ruggit goda ut. Kram faster.

2009-04-19 @ 19:18:48
Postat av: Pappa

Spara en påse till helgen hjärtat! :-)



Kram Pappa

2009-04-19 @ 23:44:57
URL: http://karlssto.blogg.se/
Postat av: Matilda

Mm, riktigt gott med vanliga hederliga vanlijbullar ibland :)



Ja det är klart pappsen! MÅååååååååånga påsar i frysen ;)



Kram!

2009-04-20 @ 16:35:46
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0